sommarjobb!

Hejsan alla läsare!

sitter här efter min första jobbdag i Vänge skola xD rätt sofft idag :)
det började med att jag och Elsa stod och laminerade pappren(vettefan hur det stavas:P) och sen så vart det fika för Holger(rektorn) skulle tacka av sig så vi fick tårta:) sen så gjorde vi klrt robbotarna :p små pappersgrejer som man stoppar in papper i som det står tex. 2+3=? så ska man kunna svaren och svaret står på baksidan vi satt och höll på med det sen i träslöjdsalen vi hade skojjigt värre x) Anders är så jävla bääst asså haha! bästa läraren jag hafft, näst efter min musiklärare som gav mig MVG i musik (a) hihi!

lunch tog lite bilder från när vi satt och drack choklad och läste tidning efter vi hade ätit lunch :) vi fick till och med paj till :O :D


Elsa när vi satt och drack choklad :)

Jag när vi satt och drack choklad :p




Ha det bra!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0