Shitt!

Hejsan hoppsan allesamans :)

Igår (torsdag) så pallade jag inte skolan var helt slut och kunde inte gå heller -.- min stortå håller på att strular igen :p
hehee... men kanske inte så konstigt att man fick ont eftersom man hade skor med 8cm höga klackar på balen i onsdags :P hehe men snygga var dom ialafall :D alla var jättefina på balen :) bilder kommer snart! Jag måste lägga över dom på datan bara, pappa måste hjälpa mig för att det är hans kamera och jag vet inte hur man gör det med den :) Sen efter en lång dag hemma så skjutsa mamma mig till Gamlishallen vi hade genomgång med innebandyn om styrketräning med sjukgymnasten som hjälper damlaget, det är han som hjälper mig så kände ju honom redan :) Jag frågade honom om min stortå om vf jag hade ont och så... han visste inte riktigt då för han sa att det är väldigt svårt att se när den är uppsvullen och när det gör så ont men han sa att det kanske var en inflammation kanske :O shitt! men jag ska ringa till honom vid 10.00 idag(Fredag) Vi ska väll antaglingen gå igenom andra övingar också :) nog om det nu, hehe, Jag fick även ett brev igår (torsdag) om att jag har fått ett sommmarjobb :) jag stod nämligen i kö ifall någon skulle tacka nej, ska även jobba på midsommarafton :) på midsommarafton känar jag typ 100kr/timme :O :D fett bra!

Idag(fredag): Sitter här och tråkar på arbetspasset i skolan, jag fatta inte ens vf jag kom till skolan helt ovärt :S... Har inget att jobba med eftersom jag är klar med allt :p vi ska kolla på film på NO:n, på SO:n vet jag inte vad vi ska göra, typ snacka betyg eller nått... tråkigt ialafall .... Sen har jag lunch och sen Idrott men ska ej vara med eftersom jag har ont i höger stortå :p Sen efter skolan ska jag hämta moppen ;D YAAY!! Då kan man dra till bjk kanske på lördag :D kuligtkuligt! Få se mina flickor :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Malin Alarik

Vad fick du för sommarjobb då? :) Kram <3

2009-06-05 @ 09:54:50
URL: http://malinalarik.blogg.se/
Postat av: Therese Eriksson!! ;)

tss..8cm e väl inget x) hihi skoja :P vi får se om vi ses idag(lördag)...e förkyld :( men kram iaf :)<33

2009-06-06 @ 12:07:30
Postat av: Sandra

Jag fick sommarjobb på vängeskola xD

2009-06-06 @ 13:55:21
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0