Fredag 12 Juni

Shoo!

I fredags så drog jag till Matts(sjukgymnasten), redan vid kvart i tio var jag där :)
Sen åkte jag hem till Vänge och gick timm min bror och mamma som var i Vänge skola, Anders slutade i 6:an :)
Sen åkte jag hem och duschade och fixade mig iordning. Sen tog jag bussen på kvällen till bjk och mötte ems och vi fick skjuts till Jessica för det regnade så jävla mkt xD  Det var skit kul enligt mig att träffa allt folk igen och så :)
En massa singstar belv det :) tog henke J på singstar hihi xD :)
Jag vart nog lite borta på slutet men inte så farligt xp hehe
conan fråga- är du lite dyng?
hahah jag svara - haha aa kanske lite xD

Ems och jag gick hem till henne vid 1, kommer inte ihåg villken exakta tid det va men jag sommna nått med kvarti i eller 3 nått sånt, Emelie och jag var tvungen att stälal klockan för att hon skulle upp på träning och jag tog bussen hem då så vi fick gå upp vid havl nio xD helt slut som jag var så kom mamma och hämtade mig på stan och så säger hon - jag tänkte vi kunde åka och köpa leca kulor till lantorna, jag sa då- jaja, jag hänger väll med och helt plöttsligt var vi inne på ö&b också mamma ville kolla in där -.- så hoch och jag åkte runt på stan i några timmar :p
Jag var helt slut sen på kvällen somnade vid tolv, fattar inte hur ag pallade eftersom jag sovit ungefär 6timmar...

och bara för att jag vet vem som var den anonyma var som hade komenterat på tjejmiddagsinlägget, och till alla andra där ute som undrar. Jag var inte på colafest -.- vad fan vet du om jag dricker eller inte, bara för att du kallas benny bäver :@ LOOSER!




Tack för en trevlig kväll allesamans!<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja,den kvällen var fett rolig! :D <3

2009-06-14 @ 18:32:50
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja den var as kulig! och du blev besatt av den där jonte xD

2009-06-14 @ 19:03:52
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/
Postat av: Emelie

Öh..Han heter Jeppe :S :P Det sa ju jag till dig typ 100 ggr :P

2009-06-15 @ 16:02:14
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

årka bry sig xD jag kan ju inte komma ihåg allt och speciellt dom som jag inte ens tycker är snygga xD

kram<3

2009-06-15 @ 16:21:24
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0