Shopping!

Hejsan!

Idag så var jag med mamma till sjukhuset för hon skulle ta blodprover, hon trodde det skulle typ ta en timme så jag var berädd på att vänta länge, men det tog typ bara fem minuter för det var inte en ända kotte där xD hahah skönt så vi drog till rusta för vi skulle köpa en grej till poolen och en luftmaddras till poolen, Sen drog vi vidare till Gränby och tittade lite, det slutade med att jag köpte:

Ett par jeans leggings, Vila
Ett par vanliga långa svarta leggings, Gina Tricot
En vit blus, Vila

Är jättenöjd med mitt köp :D

Så har inte hunnit gjort nå mera det tog hela dagen att shoppa xD haha

Hoppas alla hafft en trevlig dag :)
puss och kram!


Mitt lilla inköp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0