8 Juli

Sholahoppsan!
inte hänt mkt idag.. sov till 10.30 typ, vaknar fortfarande av värk i armen ibland... men men... mamma tvingade mig att åka mera moppe idag x) hahah men det var inte så farligt åkte in till vänge och sen tillbaka, mamma cycklade med mig :)
Min kusin kom även hem till oss idag han ska sova hos oss i några dagar :) Snackade med Emelie sen på kvällen :) vi har bestämt att jag ska till henne efter jag har vart hos morfar, vi ska gratta Helge på hans 89-årdag :) sen ska ems och jag dra på fest :D hihih kulish!
är fan taggad :D var så länge sen jag såg alla, så det ska bli kul att träffa gänget igen : )

Har också snackat ihopp mig med mina föreldrar idag så jag får ha fest den 17 hemma hos mig :D fan va kul det ska bli! man måste ju fira att man har fyllt 16 då! :D

aja det var nog allat för idag, hoppas alla hafft en bra dag idag : )
pussar&kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0