29 Juli

Hejsan alla!

Idag var jag as seg imorse, as trött... Var nog uppe lite för länge igår haha x)

Sen blev jag lite piggare och gick upp, åt frukost och tittade faktiskt på smallville ;) hehe
Sen gjorde jag mig i ordning för att dra till gymet, skulle träffa Sofie där och vi skulle träna lite ;) hihi

Fan va kul det var asså! vi har alltid så jävla kul xD
Tack för ett roligt träningspass : ) <33

Sen åkte jag och mötte mamma på Maxi vi tankade när hon ändå var där, min bensin var slut :O tänk om jag hade fått motorstopp xD hahah, då hade jag nog börjat grina xD haha tankade för typ 92kr x)
Sen drog jag vidare hem, och har inte gjort så mkt mera, kom hem vid tre tiden så ;)

En kanon dag blev det ialfall!, hoppas alla andra har hafft en kanondag ;)
puss och kram!


Söta Sofie i mina solglasögon <33 ; )

Kommentarer
Postat av: Zätis

omg det var ju på vägen hem från Buster cupen xD Fan va jag var över hyper då XD sömnbrist så det strålat ^^ Fan jag har fortfarande inte laddat upp bilderna än! :O Ska fan göra det nu XD (tack för gym passet föesten jag fick sååå djävla ont i kroppen efter det X)) puss <3

2009-08-04 @ 18:26:19
Postat av: Sandra

haha, du är ju så söt :) hihi haha jag fick också as ont i benen kunde knappt gå :O

puss och kram<33

2009-08-04 @ 22:12:01
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0