OJOJ!

OJOJ! är ledsen att jag inte hunnit skriva någonting xD men har vart så mkt med träning och skola, btw skolan är as bra :D min klass är också super bra, bara tjejer ^^ hehe, man kan ju säga att det är VÄLDIGT tyst jämfört med hur det var i min förra klass xD hahah

har inte tagit några bilder på sista tiden, eller jag gjorde man kan inte hitta dom på mobilen för den har typ dött, displayen funkar typ inte den är svart men om man kollar riktigt nära på skärmen så ser man, det är därför jag ska köpa en ny mobil vet villken jag ska köpa nu, bara pappa kunde bestäma vart vi ska beställa den! shiitt! människa och ha svårt att bestamma sig... "jag vet inte" soom nu är min pappas ord :p hehe typ alla vet det x)

Men jag har ingen aning om hur mkt jag kommer hinna blogga, det är helt beroende på hur mkt tid och årk efter skolan jag har xp om man tränar efter skola så blir det rätt sent så.. men men vi får väll se :)

hoppas alla har hafft en bra skolstart och alla fortsätter ha lite koll på min blogg ;) man vet aldrig när det dyker upp ett inlägg ^^

puss&kram!


ST1, mitt schema : )

Kommentarer
Postat av: Malin Alarik

Vad bra att skolan är bra ;) själv har man ju praktik 3 dagar i veckan ;D Vi borde ses snart!! <333 Kram

2009-08-26 @ 20:19:09
Postat av: Sandra

hah japp det är bra :D ja vi borde ses! oj redan praktik?:O kramis<33

2009-08-26 @ 21:02:18
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/
Postat av: Malin Alarik

Ja asså jag ska gå lärling, då praktiserar man 3 dagar i veckan hela tiden ;)Så det blir lite skola å mycket praktik ;) sen är vi bra 10 st i den klassen också :P Kram <33

2009-08-27 @ 10:08:56
Postat av: Sandra

haha tio stycken!!! xD fan va coolt xD haha kram<3

2009-08-27 @ 19:14:03
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/
Postat av: Therese

Bra att du trivs sandra :) själv så trivs jag med, har en underbar klass :D<33 har gött o vi får ses nån gång igen :)<3

2009-08-31 @ 09:46:13
Postat av: Malin Alarik

Haha aa :P och det är bara en kille oxå xD Karm <3

2009-08-31 @ 16:45:23
Postat av: Sandra

haha okey x)<3

2009-08-31 @ 17:30:14
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0