innebandy!!

Hejsan alla ;)

Måste göra ett snabbt inlägg om att jag fick precis ett samtal av Peter(Tuss pappa) han jobbar inom sten sture föreningen typ eller hur man ska förklara det, Och han kolla om jag ville fortsätta med innebandyn och såklart sa jag,  men ja!! jag är sjukt taggad! han börja garva i telefonen och sa det är bra Sandra! hahahaahah fett skön man e då xD hihihi, jag typ ställde lite frågor om hur det blir med sesången men det är inte säkert hur det blir än, men det blir nog inte ett junior damglag eller nått sånt.. suck, jaja vi får väll se hur det blir ;) saknar innebandyn grovt mkt! det är tomt utan den, men har ju det hedliga gymet att gå till så, får väll nöja mig med det så länge xp hehe

Det var bara det jag skulle säga!

Hare bra!


Sten Sture damlag på bild : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0