7 Augusti

Hejsan : )

Sorry men har inte hafft tid med att blogga vart, eller hunnit och hunnit :p jag har bara inte årkat.. Tränat så mkt :p och solat (A) så jag har blvit lite brunare, hihi (a) Hoppas alla har hunnit njutit av det fina vädret för det verkar försvinna nu :O tråkigt nog!  Nu har jag faktiskt ruskigt tråkaigt, typ alla är upptagna, så har inget att göra, hehe det är fest i bjk idag igentligen men det blir nog inge mera festande där för min detl har ingen aning vad jag ska göra, pappa tycker inte ens att jag ska åka dit :O hehe men det är inte det för det mesta för jag skiter i honom... Jag har typ aldrig någon att sova hos och det blir så onödigt fatt åka en sån lång bit för jag kan inte ens ta sista bussen till stan för då missar jag 848 :p  så vi får väll se hur det blir med den saken i fortsättningen, Hoppas på att någon vill hitta på nått skoj imorgon (A), hör av er då till min mobil! :D

Men alla får ha en trevligt fortsättning av den kvällen som är kvar :-)
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0