4 Augusti

Shoo!

Idag har jag vart och klippt mitt hår ;) fett nice som det alltid blir av min bästa moster Sara hihi (A)<3
Före vi var till Sara så var vi till banken för mitt saldo har inte visats på datan :O helt mysko! Så vi åkte dit och fråga hon fattade inte först heller vf det var så, vi var dom första som har hafft det problemet, jag säger bara jag har alltid otur med nya saker -.- ALLTID! men det ska blivit fixat nu och imorgon ska jag kunna se hur mkt jag har på kontot :D wohoo! :p
Sen gjorde jag inte så mkt mera när jag kom hem vi började med middagen och sen efter det så tränade jag men bara en halvtimme bara för att jag kände mig illamående :O får fan inte gå och bli sjuk nu! nu när jag måste börja träna allvar igen!! gaah! men ja det blir säkert bättre :)

Kanske ska cykla med Elsa imorgon vet inte om jag kommer palla för mina ben... hehe för Elsa ville cykla så låångt :p hehe  men vi får se : ) annars drar jag in till gymet ;) typ.. hehe

Men det var allt för idag,
see ya!

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0