2 Augusti

Hej på er alla!

Idag så har jag börjat min dag med att solat solarium, kände att jag behövde det, Sen så tog jag en dusch och så.
Elsa ringde mig också när jag åt frukost :-) Hon berättade lite om när och var festen är ikväll, ska bli skit kul, men som det ser ut nu så ska jag nog inte dricka.. men vi får väll se, man vet aldrig ;) Jag sitter faktiskt och tänker på om vad fan jag ska ha på mig :O jag har ingen aning faktiskt, fundera på mina långa svarta leggings men vet inte vad jag ska ha till :O får väll se vad jag tar på mig  :o)   Sen så upptäkte ja att min Voltaren och Zon är sluuut! :O så måste be mamma eller pappa köpa ny, för jag har ont i mina vader igen.. men det känns llite bättre idag än vad det gjorde igår : )
Min brorsa och min kusin tog bussen idag hem till honom, så min brorsa blir nog där någon dag :D woohoo slipper bli väckt på morgonen :D

Hoppas alla har en trevlig fortsättning på dagen och kvällen sen!!

Puss och Kram!


vet inte villka som kommer exakt men här har vi några av dom som var med sist i bjk :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, var snäll och sluta gå in på min bdb när jag ändå inte kommer in på din /fanny o

2009-08-02 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0